søndag 27. juli 2014

500km passert. Er nå 10km km nord for Helsingborg. Hatt myevær i dag, startet med sol og flau vind, hadde en utsatt plass å komme rundt , før jeg kom dit ca en km merket jeg atdet dro seg til med skyer....mørke,!! Først kom tordenvær med skikkelige drønn, jeg hadde smygi meg inn mellom noen klippeberg, så lynnedslag flere, det nærmeste på under 1km. Så åpnet vannslusene seg,, og det bøttet ned , periodevis var sikten under 50m. Regnet forfulgtemeg forbi Mølle..Her jeg ligger nå så ser jeg Danmark :) dersom været tillater det blir det nok en tur over dit.

1 kommentar:

  1. Utrolig vær, men litt spennende også for andre som ikke er ute 24/7 Ta det litt med ro i Danmark, har hørt mange rykter om båtturer dit :) Fantastisk allerede hva du har utrettet. Stå på Dette er gull.

    SvarSlett